czwartek, 24 kwietnia 2014

Pierwszy wpis ;)

Hej wszystkim ;).
To mój pierwszy blog i mój pierwszy wpis, także bądźcie wyrozumiali! ;)

Skąd pomysł na założenie bloga?
Bloga chciałam założyć już w gimnazjum, jednak zwykle kończyło się na chęciach, od tego czasu minęło sporo lat, ponieważ jestem już w połowie studiów licencjackich. Ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale ;).

Nigdy nie miałam bloga w tym serwisie, dlatego trochę trudno jest mi się "zorientować" w tym gdzie co jest, ale mam nadzieję, że z czasem będzie coraz lepiej ;).

Wracając do mnie, jestem Kaśka, mam 21 lat i interesuję się modą, przerabianiem i szyciem ubrań, a także sportem (głównie siatkówką). Na blogu będę pisać głównie o moim życiu, moich przemyśleniach i może trochę o modzie ;).

Zapraszam do czytania,
pozdrawiam ;)

marzą mi się wakacje już *.*

1 komentarz: